| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Mr. Nobody HighTech Bruger

Indmeldt: 06. Nov 2003 Indlæg: 8353 Geografisk sted: 9900
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 01:52 Emne: Hæhæ kom og stjæl min bil... ;) |
|
|
Ja en lille notits på ekstra Bladet jeg gerne ville del emd jer andre, synes det er helt top dollar og bred karse og høj ymer eller er det omvendt
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=273147
Overskriften skal foresten ikke menes bogstaveligt... for jeg slår sku en biltyv ihjel hvisj eg ser ham inde i min bil... _________________ Mangler folk til SkagenFestival 2010, gerne med kørekort, men ingen krav, kom og hyg og arbejd sammen med andre OP'ere...
Bilen på BG |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bufas Wannabe Opel-guru

Indmeldt: 12. Nov 2003 Indlæg: 3956 Geografisk sted: Min egen lille verden
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 02:24 Emne: |
|
|
HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ lige en alarm for mig, så kan svinet sku lære det
For en gangs skyld kom ekstrabladet med noget fornuftigt, det plejer de ellers kun at gøre i form af side 9 pigen _________________ OBH Formand |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Krede SuperSuper Bruger

Indmeldt: 18. Dec 2003 Indlæg: 1087 Geografisk sted: Aalborg
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bigfoot HighTech Bruger

Indmeldt: 06. Nov 2003 Indlæg: 10080 Geografisk sted: udstationeret sønderjyde
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 09:43 Emne: |
|
|
hold op nogle vilde påfund......
Den med flammekasteren kunne jeg godt forestille mig ville efterlade lidt varmespor i lakken....  _________________ Nu uden opel....
"omdrejningstal, kølevand, og turbotryk, er alt sammen sådan nogle ligegyldige parametre, som man egentlig ikke skal gå så højt op i."
citat bigfoot, herning pullingarena. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Krede SuperSuper Bruger

|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 09:48 Emne: |
|
|
Og det er fandme ikke engang gas (he he...det er det jo nok).. men altså... de KØRER SKU MED SÅDAN NOGET nede i sydafrika!!
Det er længe siden man hørte om det første gang...
Og den der med de 50000 volt..... mener de havde en dims der virkede noget i den stil med i Robocop midt i 80'erne...
Her var den dog bare ment som en virkelig usmagelig tv reklame... ... men tiderne ændre sig jo.. _________________ http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73508&ipc=232869 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Peter Johannesen SuperSuper Bruger

Indmeldt: 13. Nov 2003 Indlæg: 1326
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 09:54 Emne: |
|
|
Old news !!!!
Flammekasteren blev vist for et par år siden i et program om kriminaliteten i syd afrika !! Der blev nemlig kapret alt for mange biler så måden at riste en neger på blev opfundet for lang tid siden  _________________ Evo 8 1/2..AMS 2,3. 700hp
Vectra 4x4 Turbo
Bmw E36 M3 wanna be..
Peugeot Boxer
Iveco 3510 fejeblad
Yamaha R6 2007 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PR Pedersen SuperSuper Bruger

Indmeldt: 14. Nov 2004 Indlæg: 863 Geografisk sted: KBH
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 11:01 Emne: |
|
|
Den med sirenen inde i kabinen, så tyven må vælge mellem at arbejde i infernalsk støj omkring 120 dB eller tage benene på nakken. Den er fedt nok, så har man vel ikke brudt loven  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PH High Bruger
Indmeldt: 31. Jan 2004 Indlæg: 531 Geografisk sted: Kbh S.
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 11:17 Emne: |
|
|
| omega 3,0 24V skrev: | Den med sirenen inde i kabinen, så tyven må vælge mellem at arbejde i infernalsk støj omkring 120 dB eller tage benene på nakken. Den er fedt nok, så har man vel ikke brudt loven  |
Hæ hæ, så kan de sgu lære det for alvor. Døve og med brandsår - måske de ville overveje en anden branche  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PR Pedersen SuperSuper Bruger

Indmeldt: 14. Nov 2004 Indlæg: 863 Geografisk sted: KBH
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 11:20 Emne: |
|
|
hvad skal de koste  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Rune GSI 16V SuperSuper Bruger

Indmeldt: 06. Nov 2003 Indlæg: 1269 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 12:41 Emne: |
|
|
| Krede skrev: | | Ha ha... og prøv så lige at forestille jer hvad 50000volt gør ved den kat der vil op på motorhjælmen og skide!! ? |
Hmm kan du sige INTET ... den rør ikke ved jorden ..  _________________ Nu osse med: Opel Kadett Cab
http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=2085
When the light turns green, the bullshit stops! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Krede SuperSuper Bruger

|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
opelfan Gæst
|
Skrevet: Lør 18 Dec, 2004 13:16 Emne: |
|
|
Har faktisk selv overvejet den med den utroligt høje decibel i kabinen..
Forestillede mig så bare mere noget med omkring de 150dB, på den måde bliver tyven totalt døv, plus han bliver slået bevidstløs..
Dog skulle den nok være så den "kun" fes afsted med 120dB de første 3 sekunder så man kunne nå at holde sig for ørene, ville være lidt træls at "nuke" sig selv fordi man fik den sat igang ved en fejl
Alternativt så nøjes med de 120dB og så sætte en 1000W stroboskop pære i så han fik en meget høj tone i ørene og et ordentligt blitz i øjnene..
OpelFan |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
-smølf- Erfaren Bruger
Indmeldt: 17. Jul 2004 Indlæg: 42 Geografisk sted: Randers
|
Skrevet: Tirs 21 Dec, 2004 09:05 Emne: |
|
|
Nemlig jaa... Det er sådan det skal være, så kan de jo bare lære at holde fingrene fra andres ting  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|